Haziran 19, 2009

Onum Arkam Sagim Solum Sobeee


Merhabalar

Neseli bi konuda arkadasim, hemserim Ummuhan beni mimlemeye layik gormus... Cok tesekkur ederim O'na.

Kullandigim Kremin Markasi;
Uzun zamandir Nivea nin gunluk bakim setini kullaniyorum.Aslinda hergun uyugulamaya useniyorum fakat ugrasiyorum..Sabah temizleme jeli ile yuzu temizle, tonukle sil ve arkasina kremle.. Kremimde icinde yani fotografta gorebilirsiniz...

Kullandigim Parfumun Markasi;
Parfum olayini kendimde anlayabilmis degilim, esim deli oluyor..Soyle aciklayayim: Parfumlere gercekten cok duskunum cesit cesit olsun isterim.Fakat ben bi kokuya nedense 2 aydan fazla dayanamiyorum, anlamiyorum bir anda o parfum bana cok igrenc gelebiliyor, hemen degistiriyorum.Turkiye 'ye gittigimde toplar getiririm, buradan alirim.Su anda evde kac sise var bilmiyorum 10' dan fazladir herhalde.Bu koku hassasliginin sebebi ne anlamadim o kadar istiyorum , bi kokum olsun yani parfum almaya gittigimde hemen alip cikayim. Bu gune kadar en begendigim severek sisenin sonuna geldigim koku Cacharel Noa ve Amor Amor ' du..Onlarda en kucuk sisesinden yani.Zaten hep en kucuk boylarini alirim.Neyse konuyu hemen toparliyorum arkadaslar.

Suan iki tane kullaniyorum, birisi BVLGARI OMNIA AMETHYSTE , digeri ise CHLOE klasik kokusu. Bulgari cok hos ve guzel kokuyor tavsiye ederim. Chloe ise daha kadinsi ve aslinda kis ayina gidecek parfum.

Su anki okudugum kitabin adi;
Dunya Masallari Serisi..
Kizlar icin almistim, geceleri yatmadan okuyorum onlara..

En son aldigim 3 urun;
Kendime mavi Maxi etek, kendime mavi kareli gomlek, ve kendime sandalet...

En cok sevdigim 3 dizi film;
Aslinda cok sevdigimi soyleyemeyecegim ama izliyoruz iste..
Ask-i Memnu, Yaprak Dokumu , Doktorlar ( severek izliyordum, ama bitti)

Bende sobemi , Sevgili Disal, Gulcan(egemenlihayat), Serpil, Papatya prenses ve Serap abla, ya yapiyorum. Tabii kabul ederlerse ve hala sobelenmemislerse.....

4 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba çok değişik bir mim
sevgiler

Adsız dedi ki...

sobelenmemiştim henüz :) orda burda okuyodum şimdi beni de buldu :)
en kısa zamanda cevaplıycam canım teşekkürler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım cvplar çok güzel:)
Hayırlı geceler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Sen dibini getiremediğin parfümleri bana yolla:))

sağol mim için canım.