Haziran 06, 2009

Minik Ellerinden Hediyeler...



Anneler gunu geceli cok oldu 1 ay kadar fakat, burada daha yeni kutlaniyor.Benim miniklerde okulda yaptiklari hediyeleri ile dun geldiler bana..Ogretmenlerinin yardimlariylada olsa onlarinda elleri degdi yaa o yetiyor bir anneye..Hele bana heyecanla vermeleri ayri bi heyecandi benim icinde. Benim bu, anneler gunu icin ilk hediye alisim, tabii kizlarda kucuk ama...
Aslinda bana cok sacma gelir yok sevgililer gunu, yok tanisma gunu, anneler gunu, babalar gunu, evlilik yildonumu , dogum gunleri haric...Cunku insan bir gun icin hazirlanacaksa hic olmasin daha iyi.En sacma olanida sevgililer gunu ondan hic bahsetmeyeyim.Tamamiyle bos. Amaci neki???
Acaba kac kadin benim gibi dusunuyordur oda ayri ama, bana sacma geliyor kardesim napiyim!! Ben annemle herzaman gorustugum icin anneler gununde ozel olarak aramak anlamsiz geliyor ve bazen aramam bile .Kendim icinde oyle ozel bir hediye yada davranis ta beklemem anlamsiz olur dimi. Evlilik yildonumunu ve hatta kendi yasgunumu bile siradan bir gun gibi gecirebiliyorum ben ve boylede mutlu oluyorum ( hatta bu durumda en cok mutlu olan sevgili kocam oluyor diyebilirim) ama sevdiklerimin dogum gunleri benim icin cok ozeldir , gercekten...Onlara ozel birseyler yacatmayi cok isterim ama cogu zamanda yapamam.8 yillik evliyim ve esimle bu gune kadar hic oyle guzel bir gun gecirmemisizdir.Ee bu konularda iki arizali bir araya gelirse ne olur artik siz dusunun..Hatta bir senesinde bir evlilik yildonumu gecirelim dedik......neler basimiza geldi anlatamam( bilenler bilir).

Yani boyle iste yinede cocuklarimin kucucuk elleriyle gelenleri alinca mutlu oldum.Buyuk kizimda bugun babasina , anneme hediye alalim diye tutturdu.Bakalim bir surprizleri varmis yaaa...Ne acaba????


Bunlar Cigdem in yaptiklari , uzerinde resmi olan bi taki kutusu hazirlamis boyama cicekler esliginde ( arkasindada bana yazilan not ile beraber)...




Bunlarda Ceren in yaptiklari, O da annesine kucucuk bi saksi icinde cicek ekip getirmis, uzerinde anne siiri yazan hediye cantasiyla...

4 yorum:

SerpiL dedi ki...

ne kadar güzel hele onların eli değmişse:)

Prima Rima dedi ki...

Benim içinde öp o güzel kızlarını:)

KİZHATCE dedi ki...

merhaba banu,güzel yorumuna tşkler:)yine beklerim...cici kızlarını öpüyorum,sevgiler...sayfan ve yazıların çok içten...

GüLCaN dedi ki...

çok güzel hediyeler ama bunlar. ben bayıldım hele insanın çocuğu kendi elleriyle hazırlamışsa daha kıymetli hediye yok. :)