Haziran 26, 2009

Bu aralar.......


Bu aralar ,yine ayni herzamanki gibi....

Ufak ufak grip oluyorum galiba.......Kis basinda bi atlatmistim, ee simdide yaz onu olmasam ayip olur dimi??Basim cok agriyor, bu sabah zor kalktim ,iki gunden beri hava cok sicakti, hele dun cok bunaltti bizi , aksam ustude yagmur yagdi, serinler dedik....Serinlemedi...


Dun yani 25 Haziran , sabaha karsi cok sevdigim arkadasim, esimin halasinin,kizi , bebegini dunyaya getirdi...Cok tatli bi ogullari oldu...Rabbim anali babali buyutsun...Yeni dogmus bebek kokusu ne guzeldir dimi....Bu gun yanina gidecegim insallah...Koklar gelirim artik....Dun bebegimizin babasiyla beraber, ona bir kac cici aldik hastane icin, benim iki kizim oldugu icin, erkek bebek icin ilk defa alisveris yaptim...Ayyy erkekler icin cesit pek azmis yaaa...Kizlarin reyonlari dolu , erkek reyonu yarisi kadar...Yinede degisik geliyor insana...Kucuk emzik, tulum, bone......Allah butun bebek sahibi olmak isteyenlere nasip etsin insallah.......


Okullarimiz tatil olmadi daha, 1 hafta daha var ...Bitsede rahatlasak....

Bu sene Turkiye tatilimiz yok, buralarda gezinecegiz artik.....Yoksa kizlar burnumuzdan getiri yani......


Bu arada Michael Jackson olmus...


Buyuk temizlige girismem lazim, boya falan .....ufffffff hic gozum basmiyor valla....Kizlarin odasinin duvarlari kagitlanacak...Salon ve mutfak duvarlari boyanacak.......Ben bu aralar cok halsizim......Cok gezesim var ama bu ulkenin havasi insani mahvediyor valla......Bir gun iyi bir gun kotu.......


Yani , herzamanki gibi bu aralar, sevinc, nese, uzuntu, stres, giciklik, sinir, gezme-tozma,yorgunluk , ozlem, ic karisiklik, dusunce.......Hepsi birarada........
Nasil bir yazi oldu bu boyle....Neyse idare edin......

3 yorum:

SerpiL dedi ki...

kendine dikkat et.bırakma kendini hastaymışın moduna girme.bebişide allah analı babalı büyütsün gel bizde doğurak gı:))

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

cnm geçmiş olsun,o bunalım haller çoğu kadında var..Beynimizi yoran çok fazla şey var etrafımızda, ondan bence..
.michael jacksonun öldüğünüde senden öğrendim şimdi çok şaşırdım..

GüLCaN dedi ki...

canım geçmiş olsun öncelikle.

bebişi benim yerime de kokla. unuttuk bebek kokularını nerdeyse. Allah sağlıkla büyümesini nasip etsin. erkek annelerinin çocuklarına cici almaktaki sıkıntısını anladın sanırım. her kıyafet almaya gidişimde kızların reyonunda takılıp kalıyorum sanki giydirecek kız var da...