Mayıs 05, 2009

KIZLARLA EGLENCE GEZIMIZ...




Gecen hafta sonu Pariste yila bir defa kurulan fuara goturduk kizlari.Tabiki her cocuk gibi coook eglendiler.Aksam oldugu icin biraz serindi ,kucuk kizim arabada uyuyunca uyandirmak zorunda kaldik.Uyandiktan sonrada titremeye basladi biraz soguktan birazda kendi kendini titrettigi icin.Birkac oyuna bindikten sonra gevsedi.Egerki gevsemeseydi benim bir doktor edasiyla esime titremesinin gecici oldugunu eve kadar anlatmam gerekecekti.
Cigdemin kosarak ciktigi buyuk kaydirak eminim cok zevkliydi bende kaymak istedim fakat etfafta baska bir bayan yoktu benim gibi..Cekingenlik iste :)
Neyseki bizde esimle pamuk helva ve elma sekeri yedik. Nedense pamuk helva yerken kendimi cok komik hissediyorum cocuk saniyorum kendimi ve o an oyle mutlu oluyorum.Guzel birsey bencee....










1 yorum:

zerrin-misss dedi ki...

benim de kayasım geldi o kaydıraktan :) harika bir gün olmuş..

sevgiler banu..