Mart 16, 2008

BIRICIK VE TEK KARDES(ler)IM



Merabalar ,

Bu gordugunuz yakisikli benim kardesim . Zaten topu topu iki kardesiz. yetiyormu derseniz yetmiyor tabiki isterdimki bende soyle 3 , 4 kardes olalim . Ozellikle de ablam olmasini cok isterdim. Mesela ben burada yani yurt disinda oldugum icin o orada tek ben burada tek . Birde evlendigi zaman annem ve babam ne de olsa yanliz kalacaklar( tabiki hersey nasip ama insallah kardesim bari annemle babamin yakinlarinda olur hayat boyu onlarda doya doya torun severler)
Kardesimin yanindaki guzellikte (insallah) gelinimiz olacak... Zira nisan icin benim Turkiye izinimi bekliyorlarmis diye duydum. Yani bu yaz insallah isimiz resmiyet kazanacak Allah tan bisey olmassa(sabirsizlaniyorum izin icin galiba bu sene bayagi renkli gececek)
Neyse tekrar gorusmek uzere
HOSCAKALIN......

Hiç yorum yok: