Ağustos 29, 2009

Iyiki Varim...

27 yil once bugun dogmusum ben...
27 yil once bugun, "anne-baba" unvanina benimle sahip olmus annemle, babam...
27 yil once, harika, cok eglenceli, bol gulmeceli, ayni zamanda renkli bir aileyle gozlerimi acmisim dunyaya...

Bugun dogmusum ben, ama 27 yil once...Hayatin nasil hizli gectigine bugunde taniklik ettim ben...
Kizim ilkokul 2. sinifa baslarken, ben o yaslarimi daha dun gibi hatirliyorum, aradan gecen 20 seneyide ne ara yasadigimizi hatirlayamiyorum...
Daha dun cocuktum ben , annemin kardesimle ikimizi disarida oyun oynamaktan zorla eve soktugu, bayramlarda mahalleden arkadaslarla sokak sokak gezip, en janjanli cantalarimiza atilan sekerlerle bayram eden,gecenin bir yarisi sokakta saklambac oynayan( demekki o zamanlar ortalikta bu kadar katil sapik bilimum psikopat pek yokmus) bendim ben...
Kendimi bazen hala lise siralarinda sanan, bazen universite kantininde duran, ortaokul siralarini unutmamis, 15. yas gununde evinde arkadaslarina parti verecek kadar buyuyen , annesinin diktigi mini etegi o yaslarda nasilda havali giyende bendim...
Ne zaman gecti bu kadar zaman, ben her zamanimi dolu dolu yasasamda, sanki dun gibi hepsi...Ben aslinda zaman ne cabuk gecti lafini laf olsun diye soylemiyorum gercekten, hep gecen zamanlarimi hatirlarken icim aciyiveriyor.Gecen zamanlara ve gececek zamanlara uzuluyorum.Bu uzuntumun sebebide galiba ailemden birden ayrilip, 8 senedirde onlardan uzakta olmam...
Bugun 27 yasindayim,yanimda kizlarimla beni gorenler ayy sen daha kucuksun diyorlar...Eee bakin ben artik 27 yasindayim ama daha coook yolun basindayim.
Allahim omur verdigi surece hayatin, tum cilveleriyle beraber butun guzellikleri beni bekliyor.
Mutluyum, huzurluyum, huzunluyum, anneyim, esim, anne ve babamin biricik kizlariyim, ablayim, torunum, arkadasim, daha ne isteyim hayattan...
Ben hayati ve hayatimdaki guzel insanlari coook seviyorum...
Bu hayatta iyiki bende varim....Iyiki dogmusum....

18 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Rabbim tüm sahip olduklarınla beraber hayırlı sağlıklı uzun ömür ihsan etsin.

Doğum günün kutlu olsun:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllara.

zuzuların annesi dedi ki...

Banu'cum bence de iyi ki doğmuşsun...İyi ki varsın:))
Doğum günün Kutlu olsun!
Nice mutlu yaşlara:)))

Adsız dedi ki...

e iyiki doğmuşsun ozaman..
ne güzel bir dogum günü yazısı bu:)normalde bunalıma girilir ya yaşlanıyorum diye..
sevgiler

Banu dedi ki...

Hepinize cook cok tesekkur ederim arkadaslar, sizlerde iyiki varsiniz..:):)

Adsız dedi ki...

yeni yaşın kutlu mutlu olsun Banu'cum. aradaki mesafeleri takma kafana. tabi yüzyüze olsan sarılsan, öpsen daha bi başka olur ama şöyle düşün; sevdiklerin gerektiğinde ulaşamayacağın bi yerde değiller. teknoloji sayesinde de her an konuşabilirsin. bunlar bile yeter insana bazen.

mutlu ol ömrün boyunca canım. nice yıllara...

Tibetin annesi dedi ki...

Geciktim kutlamak için...

Yeni yaşın kutlu olsun. Hep böyle neşeyle, umutla gir yaşlarına... Hep mutlu, sağlıklı ve sevdiklerinle nice yaşlara... :)

balböcükleri dedi ki...

iyiki doğdun,iyiki blog açtın,iyiki yazıştık,iyiki yazışacağız ve daha iyikiler hepsi bizimle olsun sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Nice yıllara canım gelecekteki bütün güzel günler senin olsun tatlım..

MYPİNK dedi ki...

İyiki doğdun Banuuuuu :)

Primarima dedi ki...

BİRAZ GEÇ KALMIŞIM AMA AFFET...DOĞUM GUNUN KUTLU OLSUUUN:)

Stil Direktoru dedi ki...

Banucum nice nice senelere Fransa'ya sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

canim iyikide dogmussun o guzel ailenin bir ferdi olmussun... daha nice yaslara canimm...

Sezsel by Sezgi dedi ki...

ne güzel yazmşıssın hisslerini
ıyı kı varsın bırdde benden gelsin...
nice nice yaşlara yukarıda saydıklarınla bırlıkte

mutfaktakizaman dedi ki...

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allaha arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allahın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara garkettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..

mutfaktakizaman dedi ki...

canim nerelerdesinn????

Adsız dedi ki...

canım ne zamandır yoksun.. bi merhaba demek ve geçmiş bayramını kutlamak istedim.. naber? :)

MYPİNK dedi ki...

Banucum nerdesinnnnn